tisdag 15 december 2009

Skönt med snö

Tänk att vinter kan vara så snyggt. Nu har jag skottat vår gård 2 ggr idag, ändå så tog det mindre tid sammanlagt än gamla huset. Storleken har betydelse.... Sedan blev det en bastu på det. Life is good....
Det är jag värd efter att tamejtusan varit krasslig hela hösten. Nu är jag FRISK, jag vaknade förra måndagen med en väldigt konstig känsla i kroppen, efter ett tag kom jag på vad det var. Jag mådde bra.... jag upptäckte hur skönt det kändes. 3-4 månader med hosta och förkylningar. Fast nu jäklar har jag börjat med actimel, nu ska det byggas immunförsvar :-)
Det var allt från hypokondriavdelning idag. Jag gillar snö, att mörka kvällar kan vara så ljusa.

1 kommentar:

  1. Brrr... snö och kyla är kasst, men OK... erkänner... liiite snyggt då.

    Åsså ska jag klaga för att jag inte hittar nån gästbok på Benny & Nisses sida, för då måste ju Nisse gå in på DIN sida när han ska läsa mina hyllningsord.

    Jo, så här var det... Ni var skiiiitbra ju, på vår Banverksfest på Galaxen den 12/12. ALLA jag pratat med var jättenöjda för att ni var så roliga, underhållande, bra på att sjunga/spela... och så fick JAG en massa cred för att jag föreslagit just ER till att roa oss. Det gjorde jag bra... och NI. ;)

    Tack så väldans mycket... och ha en God Jul och ett Gott Nytt År till er båda!

    SvaraRadera