söndag 5 juli 2009

Semester och lite dålig uppdatering....

30 juni åkte vi till Stockholm för att gratulera Angelina som fyllde 18 den 1/7.
ANgelina var "sjukskriven". Frisörer kan bli allvarligt skadade av hår.... det trodde man inte. Hårstrå har krypit in under nageln, det har blivit riktigt inflammerat. Fingret var som en kabanoss fast blått. Det gjorde riktigt ont. Pencillin och citadon. Vi har ut och käkade och alla tjejerna shoppade, EN HEL DAG...Det är inte kul att vara ensma kille med 3 tjejer i Stockholm, framförallt inte eftersom alla 3 vill handla kläder.
I fredags spelade jag golf med 4 öl och ett par jäger i kroppen, inte lätt alls. Jag var sämst. Storebror Keith var inte heller något vidare. Z:a dvs Söderström vann. Sedan var även Jerry med, han hade ont i knäna...
Vi var till akuten med varsin dotter igår. Amanda infektion i låret en grym böld, läkaren tömde/klämde ut en matsked med "var", nu käkar hon pencillin oxå. Angelina fick ett nytt besök. Hon är dessutom tillbaka dit just nu.....Igår var det Camilla Andersson 40 årskalas, för jäkligt när de runt 40 kallas för ungdomarna på ett kalas. Jag trodde aldrig att jag skulle bli så gammal så att tjejer runt 40 är snygga... Fast "gud" har satt samman ett finurligt system. Jag antar att när jag är runt 70 så kommer brudana man tittar på att vara runt samma ålder. Det var lekar och norsk karaoke, dvs man har hörlurar på sej hhummar melodi, så ska de andra gissa. Ganska bisarrt fast ibland riktigt kul. Hemma vi 00, idag så gick vi och hämtade bilen, då hade jag slarvat bort bilnyckeln till nya volvon..jag fick lämna kvar bilen. JAg får åka till Rolf Ericson imorgon och hämta reservnyckeln.....Ikväll ska vi äta kräftor, kanske pappa får en snaps, det är inte dumt med semester. Jag ska försöka släpa mej till sportfältet och koll på DC, dvs Dalecarlia CUp

1 kommentar:

  1. På semestern är det extra kul med kalas och öl/snaps. Man har några extra dagar att vila upp sig på....skål!

    SvaraRadera