måndag 5 oktober 2009

fortsättning på minisemester

Vi var på After Dark på lördagen, vi bodde på Hotell Stureplan, skitmysigt och sött litet hotell.
Vi åkte med Pizzabagarn (Lazlos) och Inger och Göran fr Gävle. After Dark är riktigt kul att se, Babsan gör att det blir mycket mer komik i showen, faktiskt en del som jag och Nisse skulle kunna göra "covers" på. Eferåt så gick vi på Grands Bar och "hängde med Babsan". Lars Åke är gammal bekant med pizzabagarns sedan de bodde i Gävle, han är riktigt rolig även privat. De har ett skämt under After Dark showen som Lindarw inte vågar köra. Det går ut på att Babsan säjer till Christer vilka små löjliga dildos det stod på ditt sminkbord...Vadå dildos svarar Lindarw, det är ju mina läppstift... Jaha säjer Babsan..då förstår jag varför jag blev så kladdig....Kanske inte så lämpligt, fast jag tycker det var böghumor på högsta nivå....eller säjer man lägsta?
Nedan kommer bilder från hotellrummet, de tar betalt efter storlek på rum, kul idé.

 

 

 
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar