torsdag 8 oktober 2009

fred morgon 03.01 hemma efter spelning åt Dahlbergs i Mora

Succé är ett slitet ord, fast känslan är lika härlig varje gång. F-n vi är bra jag och Nisse. 200 pers som gapskrattar, det ger en sagolik ego boost. Ibland måste man få känna sej riktigt nöjd. På lördag ska vi på igen, då ska vi charma Gefle och en massa Brynäsälskare. Skönt att slippa vara ödmjuk :-)
Började förbereda vid 12 på dagen och sedan hemma 02.50, nästan 15 timmar. Tuffa dagar, fast det är "totaly worth it". Kul och riktigt hyfsat betalt. Jag kunde ha det sämre helt enkelt. Märks det att jag just nu är ganska nöjd, dessutom spiknykter :-)
Jag vill passa på att gratulera min bror Keith med familj som blev ännu fler idag. Jag vill även hälsa Emma Kate Karlsson välkommen till världen, 52 cm och 3850gr.
Igår blev mina föräldrar jätteglada för att jag satt mej ner och åt med dem, tänk att så lite gör så mycket. Jag ska göra det oftare. Hoppas att de gör fläskpannkaka igen. Så gott. Nu kör jag på övertid märker jag.... godnatt

1 kommentar:

  1. Eva och Anders, Wärdshuset Slipstenen10 oktober 2009 kl. 14:35

    Tack för superunderhållningen på Dalbergs middag!! Ni ÄR bäst!

    SvaraRadera