tisdag 6 oktober 2009

kallt...

Det är vackert när älven ångar, fast det känns tungt att veta det att vi har 7 månader med minusgrader framför oss....
Jag vet inte riktigt om jag tycker att det är lika kul med höst/vinter/vår som med vår/sommar/höst. Man kan alltid hålla sig inomhus.... nej idag var det lite tungt.
Jag toppar det med att jag och Nisse dessutom ska spela åt Brynäs på lördag. En supporterfest, fast vi har bra betalt så det svider inte lika mycket. Jag har inget lag som jag håller på i elitserien i hockey, jag kan agera hockeyhora och gilla de som betalar bäst. Funderar om jag ska åka till Leksand och titta på hockey imorgon. På fredag ska jag och fru Yvonne gå på danskurs, lektion 2 i salsa :-) Det var väl rätt otippat. Jag fick faktiskt beröm på lektion 1 av vår instruktör. Han sa i princip att det är bra att röra på sig när man är gammal.... Fast det är ändå lite coolt med stora dansspeglar, dessutom så blir Yvonne på så bra humör. Jag gillar verkligen när hon skrattar och mår bra. Lets dance...När fan blir gammal då hänger han inte i baren och ser cool ut...då försöker han att dansa...för han orkar inte vakna bakfull lika ofta. Fast å andra sidan så får han en jävla träningsvärk istället, det är fortfarande alvedon till frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar