söndag 13 september 2009

Bragematch med mingel innan och rep med Apopo

Tuff dag.Först "plugga" in Apopo låtar, snacka om teflonhjärna, inget fastnar. Vi giggar åt Expressen imorgon i S-holm. Brage spelar kl 15 idag mot Umeå, viktig match för oss båda. Umeås "sista " chans att hänga på tåget i toppen. Fast vi ska bara vinna. Direkt efter blir det 4 timmar spela med Apopo, vilket ska bli riktigt kul. Jag hoppas att tvillingarna får till sin nya låt. Vi har 2 riktigt blivande stjärnor i bandet, Karro o Kristine. I vilket fall 4 timmar musik ska väl kunna rensa hjärnan efter fotbollen. kl 11 imorgon så åker vi, allt för att slippa den där förhatliga värsta trängseln i Stockholm.
Ensam hemma 2 nätter på raken, fy f-n vad tråkigt, jag blir deprimerad för mindre den saken är klar. Det är skönt att efter man har varit gift i snart 25 år kunna säja att "jäklar vad jag längtar efter dej" till sin fru. Hon är bäst :-)
AManda bakade snikkers kakor, med en massa jordnötssmör, så goda...vågen har inte rört sej åt rätt håll...
ANgelina har varit på Bolanche, jag får rapporter lite senare. Nu är det officiellt, JAG BÖRJAR KÄNNA MEJ LITE FÖR GAMMAL FÖR ATT GÅ PÅ BOLANCHE....puh skönt att äntligen få säja det. Däremot längtar jag efter S1:an, den skulle jag vilja köpa och arbeta på. EN gång krogråtta alltid krogtåtta... VI får helt enkelt starta något nytt, kanske :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar