onsdag 30 september 2009

Idag har jag bestämt mej för att ....

Arbeta med Brage även nästa år, jag får ett avtal på 7 månader. Jag jobbar heltid jan-maj och sedan september -oktober. Helt okej. Jag kan fortsätta spela musik samtidigt som jag får pyssla med fotbollsmarknadsföring. Helt perfekt liv.... Nu ska jag hitta några evenemang att göra, vill någon åka med till England eller kanske till Spanien och spela golf och kolla på fotboll. Man kanske skulle dra ihop en grupp och åka till New York och titta på hur New York Rangers fixar att få folk på ishockey i The Big Apple...
Ikväll har jag varit och tittat på Ruggugglan, teater/fars i Falun. Den hade sina poänger. Det handlar om ett ålderdomshem med en del reyartister från Borlänge Falun, jag förundras över att de sjunger riktigt bra...ibland. Jag vet inte om jag skrattade med eller åt vissa scener. Ibland är det hög klass, ibland lite roliga timmen. Det roliga var att pappa 87 och mamma 81 hade riktigt kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar