måndag 21 september 2009

What happens in East Sussex golf and spa resort stays in...

...Min blogg :-)
Det kommer en redogörelse snart med lite minnesfragment i 2 megapixelformat...
Vi åkte till Arlanda i fredags, jag var halvdrogad på alvedon, treo och voltaren. Det är ingen dum blandning. Jag satt t o m på motorvägen till Arlande och ville boka av. Till slut så bestämde jag mej för att jag redan var i England och att jag skulle vara hemma om i princip 48 timmar. Jag mådde kort o gott så himla dåligt. Jag börjar tro att mina förkylningar kommer pga av jag reagerar likt pavlos dog (googla på det Ni). Åka bort är detsamma som att må dåligt för mej. Tvärr så blir det bara värre och värre. På planet så kom det iallafall en GT och en bira sedan mådde jag okej. Vi landade på Heathrow vid 16.30. Vår chafför (coolt va, limo-transport) stod och väntade på oss med en Callaway skylt. Vi hade handlat med en flaska Famous Grouse som vi tullade lite på i bilen. Sedan kom vi fram och hälsade på Sabina, vår kontakt hos Callaway. Vi fick våra rum i världens längsta korridor. Sedan blev det middag, vi satt med en nyanställd amerikan Murray Någonting (han var nr 2 i rankingen hos Taylor MAde ( Ni som kan Er golf, fattar att han var en höjdare). Hursomhelst så var det trevligt.
Det kommer mer, nu ska jag skjutsa ANgelina till Carro...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar