måndag 21 september 2009

Efter middagen så spelade jag och Nisse FIFA 09 till kl 05 på morgonen, vi drack ur flaskan med whiskey, jättesmart. Sedan vaknade jag med Famous Grouse smak i hela kroppen kl 12, vi käkade brunch och tog en uppfriskande bira för att lugna kroppen innan soundchecken. När vi kom till scenen och packade upp våra saker så visade det sej att Nisses gitarr hade brutit nacken. Dvs mitt i England kl 15 på lörd eftermiddagen och gitarren var trasig. Tur nog så har Sabina kontakter med allt och alla, så det hyrdes en gitarr. Ljudet var ganska kasst för oss, fast vi har en viss rutin efter 2500 gigs.. Våra tekniker var iallafall rätt sköna britter så de hjälpte oss väldigt mycket. De satt t o m ett gult och blått ljus i taket. Efetr soundchecken så vilade vi oss, sedan var det gigdax. Eftermiddagen så skulle vi på. Vi spelade i cirka 2 timmar till både dans och party. Efter det så packade vi ihop och gick faktiskt och lade oss. Vi hade transfer till flyget 07.20 på söndagmorgon. När vi kliver på planet så hade jag dragit svarte petter, se foto nedan. Hur f-n kan SAS ta betalt för sådana platser.
Sensmoral av resan är att Famous Grouse är ett väl fungerande vaccin mot svininfluensan. Den har dock biverkningar som svår ångest, svettningar, skakningar och illamående.

Utsikten ifrån SAS flight, gissa om jag satt bredvid motorn längst bak, längst in...smått klaustorfobiskt, fast jag sov i 2 timmar rätt av.


Mr Callaway ?

Trött ? Sverigechef CallawayGolf, Mr Peter Wallgren

En stor brittisk öl

Nisse tar kort på anläggningen



biltransport till Hotellet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar