måndag 11 maj 2009

Årby Strand & Marinas egen Bert Karlsson


Sådär, nu är man skivbolagsdirektör....Årby Strand & Marinas egen Bert Karlsson. Idag har jag njutit av tekniken. Istället för att leta adresser, kontaktpersoner för att skicka ut en cd till ca 100 personer, så har jag laddat upp en fil till Sveriges Radios server, skickat en fil till MTG radio ( RIX FM m fl). Jag har stimregistrerat vår låt via nätet. Allt detta tog minst en vecka att göra för mej och Nisse förra gången Apopo släppte skiva. Idag har jag gjort allt på mindre än 8 timmar själv. Det är härligt enkelt. Nu är det bara att hoppas att resultatet av jobbet är lika bra som det var enkelt. Då kan jag köpa båt, iallafall en en eka med aktersnurra, eller bara en aktersnurra eller en reservdunk.... eller kanske 1 liter bensin iallafall. Snart kommer låten upp här ...... Jag är som ett barn inför julafton, det ska bli så kul om den spelas i radion.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar