fredag 15 maj 2009

Jag hade en träff med min nya idol,..

Jag hade en träff med min nya idol, Johannes Hansen. F-n vad grinig jag blir när en skitunge talar om för mej hur och vad jag ska göra för att hitta mej själv....Det är en riktig utmaning han har fått, eller oxå är jag en dag på jobbet för honom. Jag blir inte klokare utan mer och mer fundersam på vad jag är för figur.... Jag har så många fina "värderingar" som jag lever efter... när det passar mej. Det är en tanke att verkligen leva som man vill, inte som man förväntas eller som man tror att man gör. När och hur hittar man rätt...just nu är iallafall jag förvirrad. Antingen pga av Johannes åsikter som blir obekväma insikter eller de 5 ölen som gled ner när vi monterade bryggan..... kanske bara en kombination av allt samt att jag funderar vad jag ska bli när jag blir stor...nu blir det iallafall en bastu och sedan sängen, resten av bryggan ska monteras imorgon samt delar av min hjärna ska dissekeras. Det är jäkligt kul att tänka....tänk på det. Skillnaden mellan grubbla och tänka är nog egentligen bara lite "coachning". Det är inte svaren som är svåra, man måste ställa rätt frågor. Svaren har man, säjer Johannes :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar