fredag 22 maj 2009

På Labero m frun och pizzabagararn med fru

Spöregn och stor båt, nej det är nog inget för mej....grannarna sliter i tungt kallt regn.




Nej vi går på krogen istället och sedan vidare på Labero...


Vi började med en combotallrik och pizza på bakfickan, jag höll på att äta ihjäl mej. Säja vad man vill om junkmat, jag gillar det.... ett par hof, kaffe och cognac så var vi på plats i ett tält som svalde över 1500 pers, en snygg scen. Personligen så har jag väldigt svårt för Labero, det känns inte äkta med hans gapiga flåshurtighet. Det blir för mycket posör över allt. Fast han har en hel del komiska och riktigt jobbiga nummer där man verkligen blir förbannad att man inte vet hur han gör...fast det är som Amanda säjer, "inte på riktigt". Ett helt hysteriskt roligt knivkastarnummer, kul brittisk butler som är med. Ett fräckt nummer där han går igenom sin assistent. I det stora hela fantastisk underhållning, fast jag inte gillar artisten. Kul omdöme eller hur. Jag fick reda på ett scoop av vår tekniker Internal Dread när vi pratade på telefon. Labero har aldrig haft några shower i Australien eller Las Vegas, allt är bluff.....stämmer det så kan han trolla på riktigt. För det måste vara den ultimata illusionen att lura alla att han har en utomlandskarriär. Jag ska googla på det, återkommer med mer fakta. Efter Labero så åkte vi hem, jag har vridit mej i fetjunkmatsmagplågor halva natten, halsbränna. ALdrig mer pizza eller stark mat... tror jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar