torsdag 14 maj 2009

Det första inlägget från mobilen

Det är coolt med teknik...nu kan jag blogga från mobilen. Jag var ju ganska nöjd häromdagen när jag hade lyckats skicka iväg apopocalyps nya låt via olika servers. Idag fick jag besked att ge mej värme har gått in p3 och p4 c-lista, det innebär att den kommer att spelas i hela landets p4 stationer. Jättekul, det kanske blir båt iallafall....det är iallafall fräckt med teknik, jag hinner göra så mycket mer. Förr hann jag vila lite då och då det hinner jag inte nu. Nu är jag trött hela dagen tills jag lägegr mej, då kan jag inte sova, så jag måste ta en sovtablett för att knocka mej... är man då piggare dagen efter, nej skulle inte tro det. Man är f-n i mej tröttare... och så håller det på. Det är coolt med teknik...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar