tisdag 12 maj 2009

Fickpingis...har manhört talas om


Nu börjar golfsäsongen.
Jag har en fru som jag spelat golf med sedan 1992, hon har med väldigt korta och få undantag alltid haft bättre handicap än jag.
För Er som inte spelar golf kan det jämföras med att det är hon som är mannen i huset. Det är som alla nu förstår ganska kränkande. Under denna period har hon förutom att vara bättre i golf dessutom fött 2 barn sommartid, brutit sitt bäcken skött hus och hem när jag lekt musiker. Likt förbaskat är hon bättre än mej ( än jag heter det, fast det känns skönare med än mej iallafall för jag eller mej...)
Nu har jag fått det ultimata träningshjälpmedlet till toalettbesöket, jag sitter t o m när jag kissar och har gjort det sedan jag fick lov att göra ren toaletten själv. Jag brukade skylla på inför mina coooola kompisar att jag måste sitta för doktorn förbjudit mej att lyfta tunga saker. Golfsetet kan vara ett tips till alla kvinnor som lever ihop med vandrande sprinklar.

Nu på toaletten luktar det inte prutt utan bara putt...ett riktigt skitdåligt skämt
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. åsså är det ju bra för prostatan att sitta ner oxå....

    SvaraRadera