torsdag 21 maj 2009

Joe Labero ska skärskådas ikväll

Man behöver inte åka till Las Vegas längre. Las Vegas kommer till Borlänge. LAbero i cirkustält vid hockeyhallen, låter inte så imponerande, fast det är det. cirka 1500 pers ggr 450 kr. Över 600 000 kr. Det är en bra kassa för att vara Borlänge. Så mycket omsätter Bolanche en skaplig juldag...En gammal kompis, Fredrik Lundberg är arrangör för tältturnen, jag och Yvonne får stå på gästlistan ;-), det är nog bara för att jag har en låt på spellistan, de behöver lite kändisar som minglar.... (obs självironi). Fredrik är en gammal krögare från Jätteburg, hade TRädgården bl a vi spelade där tillsammans med en annan trollkarl vid ett tillfälle. Charlie Häckner, innan han blev känd på riktigt. Då var han lite valpigare och gjorde illa sej själv ordentligt i vart och vartannat nummer. Hysteriskt kul var det. Labero är nog inte lika rolig, lite för mycket gayplayer över honom, tror nog inte att han är bara hetro...
Jag försökte få med mej min svårflörtade dotter Amanda, fast hon är för klarsynt för den här typen av underhållning, hon sa "det är inget kul, jag VET ju att det inte är på riktigt". Jag känner igen känslan, det är som när tomten kommer nu på jularna. Det är tråkigt att inte vara godtrogen hela livet, inget kul när sanningarna/blúffarna avslöjas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar