lördag 13 juni 2009

Apropå Carlings

Apropå Carlings..Amanda dotter den yngre, ville köpa en jacka på Carlings, en blank historia som jag aldrig skulle ha själv. Fast jag är egentligen inte alls målgruppen förstås. Bara det att hon gjorde sällskap med mej på Kupan är stort. Självklart köpte pappa en jacka... (rea 299) Hon förklarade efteråt att hon verkligen blev glad med orden. Pappa du vet att du sa - när Ni var små så var jag nästan aldrig med mamma när hon handlade kläder åt er och det skäms jag för.... Att jag fick jackan idag betyder faktiskt nästan lika mycket....
Då grät jag en skvätt inombords, sent ska syndaren vakna, när djävulen blir gammal .. osv.. .. fullt så illa kanske det inte varit, men alltid närvarande är kanske inte det första jag tänker på när det gäller mina barns uppväxt.
Jag är ändå glad att jag får följa med på Kupolen och hänga med AManda, det är stort. Förra helgen hängde jag med Angelina, hon t o m shoppade kläder åt mej...
Nya huvtröjor som passar till en 51 årig 35-åring som vill se ungdomlig ut :-)
Carlings is my place...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar