onsdag 24 juni 2009

Inneboende från Gotland

2 st 17 åriga donnor har flyttat in, de ska på P&L festival. Yvonnes bästa kompis har skickat sin dotter med kompis till fastlandet.
Det ska bli spännande, de har åkt in till stan med bussen.
Jag blir riktigt nostalgisk. Tänk vilket äventyr, dra på festival, bo hos föräldrarnas kompisar. På frågan "ska Ni festa?" så skruvade de lite på sej och svarade "kanske". Blixtsnabbt följde jag upp med "vad säjer mamma då?" Svaret var en snygg parering "hon förstår nog".
Jag tycker det är oerhört kul med kalas och jag hoppas att de tar hand om sej på bästa sätt.
Jag själv tänkte släpa mej in för att se Hoffmaestro, fast de spelar så sent och de blir så trångt, sedan är de så bra då blir jag bara avundsjuk.... Jag sitter hemma och laddar för att åka VW Caddie till skåne på torsdagkväll, verkar varmt och härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar