onsdag 3 juni 2009

Inget flyt idag...

Började bra med en serie möten för Brgae med några riktigt bra avtal till klubben. Sedan repade vi med Apopocalyps, Borlängeavdelningen. 5 timmar... det är kul och tufft. När jag skulle åka hem så startade inte min bil, helt dööööd. På fredag har jag bokat tid för service..Sedan efter att ha startat den så åkte jag hem, varenda varningslampa lyste i den.Väl hemma slängde jag ur några instrument. Frågade grannen Dan om han kunde åka med till Volvo och lämna bilen. När Dan kom ut då la min bil av igen, nu gick det inte att starta den, inte ens med startkablar. Tur nog står den skapligt parkerad. Imorgon får Bärgaren komma och hämta den.... Väl inne så öppnade jag posten, då har jag fått fortkörningsböter, med kamera...Tveksamt om det är jag som kör. Halva ansiktet är täckt av solskyddet. 2000 kr i böter vill de ha. Ja just ja jag deklareade också och fick 15000!!! i restskatt. Bil, restskatt och fortkörning. Skönt att klockan snart är 24. jag har inte råd med mer idag. Vi ska sälja Yvonnes bil, den kostade 250 000 år 2007, vi blev idag erbjudna 140000, det är förvisso 15000 bättre än vad Volvo bjuder. Nej den här dagen var en riktig lågkonjukturdag...
Fast det var kul att repa, fixa avtal åt Brage. Imorgon spelar Brage, det blir 3 lätta poäng mot Enköping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar