torsdag 4 juni 2009

Jag lovar jag ska ta det lugnt, det gör inte ont...

 
Hey baby, ser bra ut...
 
Nej då, det går bra, ingen fara jag tar det lugnt..
 
Halva inne...vi har en liten gluttare bredvid...













Sådärja, I´m almost there...


Gårdagen var så här, Bilen startade inte, jag fick åka bärgare. Det såg lite kärleksfullt ut när min bil besteg bärgningsbilen...
Väl hos Volvo så fick jag provköra en ny V70 automat, jag vill verkligen lämna min gamla bil kvar....
Brage vann mot Enköping med 2-0. Vi leder just nu serien igen. De spelade i 96 min, Brage gjorde 1-0 efter 2,40 sedan var det spännande i 90 min då gjorde Brage 2-0. 90 min jobbigt ställningskrig i 4 gr värme, jag frös men det gjorde inte mycket. Dagen började i moll och slutade i dur
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar