onsdag 10 juni 2009

Hårdbantning ger resultat och belöningen är grymt fet....

Från 94 kg till 87,4... på 6 månader. Det är inte särskilt svårt men det tar en väldig tid att gå ner.
Jag jublade för mej själv i morse när vågen slog lägsta rekord för 2009.
Till lunch idag blev det fisk och 2 små potatisar. Sedan åkte jag och Amanda till ICA och handlade. Jag kom hem med en kladdkaka model pajstorlek. Kladdkaka och jag tycker om varandra riktigt fanatiskt, jag är tamejtusan som en missbrukare av kladdkaka, Jag fick i mej hela skiten.... Efter min lilla hetsätning åkte jag till min revisor och fick jordens sockersvacka...jag hade inget kreativt att säja, restskatten blir därefter. Kl blev 19 innan jag satt i soffan, försent att göra mat eller rättare sagt jag kom på att jag skulle kunna ta lite glass, sagt och gjort 0,5 liter glass åkte med i ett nafs. Just nu rapar jag en blandning av kladdkaka och marängsvissglass. Jag antar att jag är överviktig imorgon igen. Jag är officiellt en sockeroman eller helt sockertorsk tydligen. Hej jag heter Benny, jag är sockertorsk. Så kommer det att låta på A.S mötet (anonyma sockermissbrukare).
Imorgon åker jag och Nisse till Jönköping och spelar, det ska bli skönt att slippa hetsen runt Brage ett par dagar. Bilen är nyservad, gitarren omsträngad. Mc Donalds here we come...på fredag blir det bantning igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar