torsdag 18 juni 2009

Jag kan inga texter....

har precis avslutat ett "gen"rep med Apopo, 25 låtar på 4 tim....urblåst i huvet är ett understatemant. Fast helt superkul !
Snacka om att hjärnan är hal och slipprig, ingenting fastnar, jättekul på riktigt och fantastiskt förvånande. Det kommer ut nya meningar som jag för det första inte hört själv eller riktigt bergriper ibland. Någon form av autism har infunnit sig. Det ska bli skönt efter att vi spelat i Gropen.

I morse tog jag min gamla bil och ringde till Volvo/ Rolf Netzby och sa. Nu får du plocka fram en bil som du själv skulle kunna tänka dej för under 200 000 för nu kommer jag ut och lämnar min bil...Han hörde paniken och skicklig försäljare som han är så lät han mej låna en ny alldeles för dyr bil över helgen. Nissan kommer aldrig mer att få komma med hem. Köpt dyr, blev dyr och så där riktigt tråkig som bara en dålig bilaffär kan vara... Surt sa Bull, shit sa Bill.
Nu är jag grymt sugen på en iskall i bastun, ska kolla om inte det är läge för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar