lördag 13 juni 2009

shoppat hatt till Apopocalyps gig, Jäklar vad huvudet ser stort


SJälvbild eller självinsikt.....Det är tufft att förstå sej på sej själv.
Jag såg Kid Creole (gamla idoler) på Youtube, då tänkte jag at så vill jag att vi ska se ut med Apopocalyps i gropen. Sagt och gjort jag gick till kupolen och skulle köpa bl a annat en hatt. Jag har tänkt att köra i smoking med slips, skitsnyggt (in my dreams) Till det så tänkte jag en liten svart hatt typ brittiska ska musiker på 60talet. På Carlings har jag förnedrat mej 2 ggr, först genom att prova för små hattar, sedan att gå tillbaka och handla den som jag v´fick lov att beställa. Jag tyckte nog egentligen att det inte var någon idé efter att ha sett mnej i spegeln. Fast han som är butiksansvarig är så jäkla trevlig samt kompis till Johan som spelar i Brage, så jag bara måste hålla god min och betala... som sagt Jäklar vad huvudet ser stort ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar