tisdag 16 juni 2009

Nya jobb på g....

Jag är tydligen lite het just nu....
2 jobbförfrågningar med helt okej upplägg gällande lön och arbetsuppgifter. Fast jag har svårt att bestämma mej. Brage är fantastiskt roligt, musiken likaså. Just nu har jag en perfekt kombination. Det är definitivt kul att någon frågar om man kan tänka sej att byta arbete. Vi får se........ :-)
Idag har jag varit på P4 och gjort tidningsintervjuer för Apopocalyps. Mycket roliga saker..

Fast man får inte vara för glad...

Jag har reparerat min "firmabil" fick räkningen från Rolf Ericsson, mycket sympatiskt företag. 26000.... dyrt med bil som Nisse säjer. Sedan jag lagade den förra gången så rasade växellådan och då byter man tydligen koppling också, priset för det är 38000... totalt 64000!!! Dyrt med bil som Nisse säjer. En sak är klar det är min sista Nissan. 4 år, 11500 mil och över 100 000kr i service och reperationer.... Nej det bilmärket rekomenderar jag inte. DET SUGER. Fast en tröst är ju alltid "att det är dyrt med bil".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar