måndag 22 juni 2009

Dagen efter allting...

Igår var det en riktigt tung dag, varför.... Jo för att man försöker tänka positivt., till slut tror man på sej själv och sedan blir det inte alls som man föreställer sig. Vad är det som gör att man planerar, chansar och riskerar en massa på att saker och ting ska förändras. I Leksand med Apopocalyps var jag delarrangör, man behöver inte ha nobelpris i ekonomi för att förstå att det blev väldigt dyrt. För Er som inte vet vad jag talar om så gjorde vi comeback med Apopo, stor utomhuskonsert, de allra närmaste kom, i princip 300 betalande. Alla musiker, scenarbetare m fl får betalt förutom arrangöererna de får betala. Riktigt tråkigt. Undrar hur många gånger jag ska göra det misstaget......
Vi gick inte in på svensktoppen, en mindre besvikelse, fast ändå. Det hade varit coolt att säja att man har haft 2 låtar på svensktoppen. Nu får man säja at vi har haft 1 på och 4 på försök till. Ledin gick in, det var väl rooooligt.
Jag känner mej lite som en sådan där figur som man slår på och som sedan reser sej igen. Det är bara det att det blir segare och segare att resa sej efter varje nedslagning. Jag vet att jag alltid reser mej fast just nu är jag riktigt ledsen...
bilen, konsert, svensktoppen vad kommer efter det. Jag har gjort en riktig looser trippel. Det suger ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar