måndag 22 juni 2009

pappa credit

JAg och Amanda satt och tittade på LA Ink, tatuerartv. Ett färglatt program med starka personligheter. Vi blev att tala om bl a piercingar. Då säjer Amanda en sådan sak som gör att man blir lycklig och alldeles varm. Hon sa -Psppa,Jag och Angelina snackade om taueringar o piercingar, vi tycker att du o mamma gjort rätt i att säja nej till oss när vi var yngre. Det är ju skitfult en hel del av det dom gör. Visst finns det en del som passar. JAg sa till Amanda TACK, det var fantastiskt kul att höra, du anar inte vad nära jag har varit att ge med mej för Ert tjat. JAg kände mej skittaskig som sa nej med automatik....
Ett stort ögonblick när man får berönm av sina barn för uppfostran :-)

Angelina fyller 18, 1/7, hon ska tatuera sig, säjer hon, vi får se....jag kör med mitt stenhårda argument.Jag har inte sett en pensionär som har en cool tatuering, ännu. Fast du kanske blir den första :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar