måndag 1 juni 2009

Jag tänkte att jag skulle presentera My, min största fan alla kategorier. Ligger jag och sover så ligger hon vid mina fötter, sitter jag på kontoret så ligger hon bredvid mej, går jag på toaletten så hänger hon med. JAg har aldrig träffat en "kvinna" som är så intresserad av mej. Hon blir riktigt arg om jag stänger toalettdörren och hon inte hinner med. JAg som vill läsa tidningen och sitta ifred har inte fått göra det på över 8 år sedan denna lilla dam kom in i mitt liv. Hon är liten, inte ens dvärgpudel utan rasen heter toypudel... hon har precis somnat på kontoret, jag ska smita iväg och läsa BT(Borlänge Tidning)... Jag måste snabba mej och det står inte så mycket i den av värde, den är perfekt för 5 min på muggen...

 
 
 
 
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar